Sajószentpéter
   
 
  Önkormányzat Képviselő-testületi határozatok
 
Képviselő-testület
Bizottságok
Testületi ülések
Nemzetiségi Önkormányzat(ok)
Rendeletek
Határozatok
Rendezési terv
Gazdálkodás (üvegzseb)
Önkormányzati dokumentumok
Polgármesteri intézkedések
EU támogatással nyert pályázatok
Közbeszerzések
Statisztikai adatok
Hírek
Hirdetmények
Partnerségi egyeztetés
Választási információk
 
Ügyfélfogadás
Szervezeti egységek
Ügykörök
Ellenőrzési tervek
Telefonszámok
E-mail címek
Nyomtatványok
Szabályzatok
Pályázatok
 
Bölcsődék
Óvodák
Általános iskolák
Középiskolák
Egyéb oktatási intézmények
Közintézmények
Szociális intézmények
Szolgáltató intézmények
Egyesületek és egyéb szervezetek
Sportklubok
 
Egészségügyi ellátások
Településről
Településfotók
Településtérkép
Cégkatalógus
További információk a településről
 
Határozat: 121/2012 (05.29.) - hatályon kívül helyezve: 28/2013.(01.31.)
Tárgy: a Polgrmesteri Hivatal Alapt Okiratnak fellvizsglatrl
Melléklet: melléklet itt letölthető (PDF)

Sajószentpéter Városi Önkormányzat Képviselő-testületének 121/2012.( V.29.) határozata a Polgármesteri Hivatal Alapító Okiratának felülvizsgálatáról

1. Sajószentpéter Városi Önkormányzat Képviselő-testülete az alábbiak szerint vizsgálja felül a Polgármesteri Hivatal 60/2012.(IV:19.) határozatával kiadott egységes alapító okiratát:

Az alapító okirat a költségvetési szerv alaptevékenysége (szakfeladat számmal és megnevezéssel) 9. pontjánál a szakfeladatszámok 7-ik pozícióját törli.

2. Az alapító okirat 8. pontjában „A költségvetési szerv jogszabályban meghatározott közfeladata” meghatározása helyébe az alábbi rendelkezés lép:
„A helyi önkormányzatokról szóló 1990. évi LXV. törvény 38. § rendelkezései szerint az önkormányzat működésével, valamint az államigazgatási ügyek döntésre való előkészítésével és végrehajtásával kapcsolatos feladatok, továbbá a nemzetiségek jogairól szóló 2011. évi CLXXIX. törvény rendelkezéseivel meghatározott feladatok ellátása.
A külön jogszabályban meghatározott körzeti igazgatási feladatok ellátása.
Az önkormányzatok társulásairól szóló külön jogszabályi rendelkezések szerint a társulási megállapodásban foglalt feladatok szervezése, ellátása.
A Polgármesteri Hivatal döntés-előkészítő, szervező, végrehajtó, ellenőrző és szolgáltató tevékenységet folytat a város lakossága érdekében.
A Polgármesteri Hivatal elősegíti a képviselő-testület, a polgármester, alpolgármester, nemzetiségi önkormányzatok, a Bizottságok, a jegyző munkájának eredményességét. Az ezzel összefüggő feladatok:
- a testületi előterjesztések, határozati javaslatok, rendelet-tervezetek előkészítése,
- a képviselők munkájának, jogaik gyakorlásának és kötelezettségeik teljesítésének elősegítése,
- a polgármester hatósági, önkormányzati és vezetői feladatai ellátásához kapcsolódó ügyek döntésre előkészítése, azok végrehajtásának szervezése,
- az Önkormányzat tulajdonosi részvételével működő gazdasági társaságok, és non-profit gazdasági társaságok vonatkozásában a tulajdonosi jogok gyakorlásával kapcsolatos döntés-előkészítési, végrehajtás-szervezési feladatok ellátása. ”

3. Jelen határozatban foglalt módosítások és a 60/2012.(IV.19.) határozat rendelkezéseinek átvezetésével, ezen határozat mellékletekén - az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény, és a végrehajtásáról rendelkező 368/2011.(XII.31.) Korm. rendelet, továbbá a közoktatásról szóló 1993. évi LXXIX. törvény 37. § (5) bekezdése, valamint a helyi önkormányzatokról szóló 1990. évi LXV. törvény 10. § (1) bekezdés g) pontja alapján - egységes szerkezetben kiadásra kerül a Polgármesteri Hivatal Alapító Okirata.

4. A 3. pontban foglaltak szerint kiadott 1-19. pontból álló egységes Alapító Okirat a törzskönyvi bejegyzés napján lép hatályba.

Felelős: polgármester, jegyző
Határidő: azonnal

 
   
| Belépés | Copyright